HEEELG!

Go'kväll!
Har vart en riktigt bra dag idag. Även fast den började rätt dåligt.. Hade skitsvårt att komma upp ur sängen imorse, och fick lite bråttom. Sen när jag gick till bussen så regnade det ju såklart så jag blev göörblöt. Kommer till skolan, och det första som händer är att jag klämmer fingrarna i en dörr. Det gjorde rätt ont, fast jag skrattade mest åt det ändå haha.
Resten av dagen blev jättebra. Hade kemi-lektion, och för en gångs skull fattade jag faktiskt! Nästan iallafall. Sen SO, och jag fick godkänt på Nutidskrysset B, 8/12 poäng. Haha, och ingen annan fick över 7 så jag kan ju vara glad för det iallafall (a). Sista lektionen var det matte, och det gick bra det med. Blev släppta rätt sent så hann knappt med bussarna, men det gick ju bra ändå iallafall. Följde med Viktor hem, och det blev till o kolla på film (förvånande eller?) haha. Minns inte vad den hette men det var nåt på V iallafall, haha. Sen satt vi o pratade bara, och sen så tänkte vi laga lite mat men vi orkade inte haha. & så kom pappa och hämtade mig vid fyra ungefär.
Haha, sen vet jag inte riktigt vad som hände, men typ vid fem-sex nån gång så blev jag verkligen hur trött som helst, så först var jag nära att somna framför datorn, men gjorde aldrig det, utan la mig i sängen och kollade på film iställlet, och då somnade jag! Haha jag fattar inte varför jag blev så trött. Så efter att ha sovit en stund förut så är jag skitpigg nu och kommer inte kunna sova på länge. Surt.
Hoppas att det inte bara är jag som har haft en jättebra dag, Puss&Kram! <3


Hade ingen passande bild för idag så det fick bli en gammal från början av sommaren.
Jonta, Jag, Victor T, Marina, Jenny-Ann och Mimmi.
Å på tal om Jonta föresten, FY SJUTTON VAD JAG SAKNAR HONOM! Nu får du faktiskt
ta och komma hem från värmen där nere i Tunisien! Har inte träffats sen skolan sluta ju :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0