fredag

Hade bestämt att jag skulle få lite saker och ting gjorda idag ja. Till exempel städa, klippa gräs, och rensa hos farmor. Men istället fastande jag framför min dator. "Jag gör det sen" tänkte jag. Men när klockan var ett eller nåt så ringde Ronja och frågade om jag ville komma dit, så då fick jag ju sätta igång, haha. Städade skitfort för en gångs skull, och sprang sen bort till verkstaden för att hämta gräsklipparn. Men den startade inte, så jag ringde till Ronja och sa att jag kommer direkt istället. Så körde pappa ut mig, och så satt jag och Ronja på hennes rum och pratade om massa saker som hänt under sommaren. Sen gick vi ut, och gick upp och satte oss på torget utanför pizzerian och satt och pratade vidare och njöt av solen. Sen köpte vi lite godis, dricka och en tidning och satte oss utanför kiosken istället. Haha, men vi tröttnade på att sitta där också efter en stund och gick ner till fotbollsplanen istället, där vi satt hur länge som helst. Så tittar jag helt plötsligt på klockan och ser att den är ganska mycket och att det borde varit mat för längesen, så vi skyndar oss tillbaka. Men som tur var så var maten rätt sen, så vi hann tillbaka i tid. Efter maten spelade vi lite Nintendo Wii, haha och jag blev totalt utägd på basket men jag var ju bäst på volleyboll, badminton och pilkastning så jag får väl vara nöjd ändå haha.
Sen åkte jag iallafall hem på kvällen, och så blev det TV-kväll med räkor (eller snarare massa baguetter för min del eftersom jag inte äter räkor) tillsammans med mamma, pappa, Joel och Erik. Trevligt trevligt.
Så en dag som såg ut att bli supertråkig blev istället jättebra! Puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0