Färgelanda cup

Tjoho!
Nu är jag hemma efter en underbar helg i Färgelanda. Eller ah, jag kom ju hem igår, men var alldeles för trött för att orka skriva något då. Det gick iallafall jävligt bra på cupen, vi vann. Orkar inte skriva allt som har hänt under helgen, det skulle bli alldeles för mycket. Men det har iallafall vart skitkul och jag längtar ihjäl mig till nästa år. Får väl skriva upp matchresultaten kanske också, så dom kommer här. Vet dock inte vilket lag som har stått som hemmalag och inte, så jag skrev oss som hemmalag på alla.

Svarteborg - HEF Valbo   2-0
Svarteborg - Upphärad/Sjuntorp    3-0
Svarteborg - Arvika   1-2
Svarteborg - Ulvåker    2-0
Svarteborg - Munkedal    3-0
Svarteborg - Arvika   1-0

Har jättemycket bilder, och videoklipp som jag tänkte försöka få in också, men orkar inte just nu så det får bli senare. Ska spela match ikväll också, mot Kungshamn. Orkar egentligen inte det och jag har väldigt ont i benen och fötterna, men jag får väl försöka iallafall. Hörs sen, puss!



bästa laget <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0