13/8

Hej!
Är det redan torsdag idag? Oj vad fort tiden har gått dom senaste dagarna. Och snart börjar ju skolan också. Fy! Fast det ska bli kul att träffa alla igen. Men annars känns det rätt kasst med allt som har med skolan att göra.
Idag har jag tagit det rätt lugnt, och inte gjort särskilt mycket. Sen på kvällen var det dags för träning. Och en halvtimme innan vi ska åka så är jag ju SÅ JÄVLA SMIDIG och halkar i trappan och sträcker mig i vaden. Men tänkte att det nog går bra att träna ändå, så åkte till Hällevadsholm och gjorde det. Men det blev ju bara ännu värre då, så fick gå av planen i slutet och så linda Tommy in benet. Haha & han satte det ju inte löst direkt heller, så det gjorde ju skitont och så fick jag inget blod i foten. Men det skulle tydligen vara så. Sen åkte jag till Hedekas och tittade på match med Jennifer, Elin, Micke och Håkansson när P16 spelade. Det gick väl inte så bra för dom men. Haha det gör det ju nästan aldrig. Jag tyckte iallafall att dom var skitbra ;) Efteråt satt jag och pratade med en massa folk som jag inte har träffat på skitlänge, som jag verkligen saknat <3
Åkte hem med Micke, Jörgen och Rebecka, och sen dess har jag inte gjort nåt alls typ. Suttit här. Och nu ska jag se på tv. Ha det bra darlings, byee! x


Du är den bästa som finns på hela jorden Viktor, jag älskar dig enormt mycket! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0