090815

LÖRDAG = MATCH!
Mot Munkedal ja.
Den gick väl sådär. Tyckte att vi spelade sjukt bra och jag är själv rätt nöjd. Iallafall med den andra halvleken, och någotsånär i första också. Det blev iallafall 2-2, och det känns ju lite surt när man tänker på att vi kanske hade 30 riktigt bra avslut och dom hade kanske 3-4.... Men men, så är det ju, ibland får man väl ha lite otur också. Haha vi fick iallafall äntligen ha José som domare igen, han är ju bara så bäst!
Efter matchen satt jag och pratade lite med Emma, Kajsa, Frida, Alex, Elin och Julia. Sen åkte jag till Mannes med mor och far, för mamma skulle handla. Då passade jag på att köpa hårfärg och balsam också.
Senare på kvällen färgade mamma håret på mig, och jaa jag blev väl rätt nöjd ja. Det skulle bli mörkbrunt, men det blev snarare svart och det kanske inte var så jättebra egentligen, men det duger sålänge och det bleknar nog efter ett par-tre tvättar. Har inte tagit några bilder på det än, och orkar inte göra det nu heller, men jag visar på söndag, jag lovar.
Ni får nöja er med ännu en fotbollsbild så länge. KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0