01:03

Hej!
Haha, jag håller på och packar lite nu. Jag är verkligen jättedålig på det! Tar alltid med mig alldeles för mycket grejer... och nu har jag tagit med mig så mycket att jag knappt får plats med allt i väskan! Haha men jag vet inte vad jag ska ta bort heller. Det finns massa grejer som jag har tagit med som jag inte kommer använda, det värsta är att jag vet inte vilket förrän jag kommer hem på söndag. Inte bra det. Men men, jag tror att det ska gå ändå. Har lyckats stänga väskan utan större problem nu men så ska jag ju ha i en handduk imorgon också. Jaja, vi får se hur det går. Jag ska försöka skriva ett inlägg innan jag åker imorgon, men jag lovar inget. Om jag gör det så hörs vi då, i annat fall så är det väl lika bra att jag önskar er en fin helg nu! Jag kommer hem på söndag, och då förhoppningsvis väldigt glad efter en rolig och lyckad cup i Färgelanda. Ha det fint, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0